PROSIMY O NATYCHMIASTOWĄ REJESTRACJĘ W NOWEJ "BAZIE"
Czyli spis wszystkich tekstów do napisania. Tutaj tez poprzydzielam swoim murzynom nieco roboty.
Opisy lokacji.
1 Arena Izzan (on jutro wszystko wrzuci podobno )
2 Karczma Dia (cichosza nic nie wiem)
3 Polana Chowańców Izzan
4 Światynia Gume (Dia - zrobione)
5 Szpital Dia
6 Góry Jęku (Dia - zrobione)
7 Miasto Dia
8 Las (Dia - zrobione)
9 Straznice Gord (do zrobienia)
10 sklepy (magik, zbrj, plat, alchem, jubiler, wieża) Dia
11 Kuźnie (kowal, lab, stol) Izzan
13 Farma Gord (do zrobienia)
14 Kopalnia Gord
15 Dzielnica mieszkalna Gord
16 Lochy Gord
17 Bank Gord
18 scieki Gord
Jak zrobimy opisy lokacji, weźmiemy się za opisy Ras, Klas, Podklas, Bogi, Charakterów.
Jak jutro otrzymamy wszystko od Izana to już zrobie z tym jakiś porządek, bo trochę burdel jest teraz. No i mam nadzieje, zę jutro już Dia odpisze na moje wiadomości.
Na samym dole moje wypociny. (troche skromne, ale takie lokacje mi zostaly lipne, że troche weny brakło. )
Usunąłem wasze posty bo mam zamiar je skrócić. Rayke - dostaniesz robote przy następnych opisówach (rasy klasy ble ble ble). Co do oryginalności i możliwości zmiany nazw lokacji - trzeba przedyskutowac z Dią, ale po wstepnej rozmowie z Izanem już wymyśliliśmy coś niecoś ciekawszego.
Ogólnie CDN.
Offline
Kopalnia
W sporej odległości od centrum miasta znajduje się niewielkie osiedle . Domy tworzące to zbiorowisko są skromne i stare. Idąc szeroką aleją, obserwując bliźniacze zabudowania, dochodzisz w końcu do doliny kopalń. Stojąc na zboczu kilkudziesięciu metrowego urwiska widzisz w dole kilkanaście wysokich szybów kopalnianych. Kiedy udało Ci się dojść na dno doliny, zbliżasz się do jednej z kopalń. Widzisz wysoki drewniany szyb kopalniany w otoczeniu ogromnej ilości słomianych szop. W powietrzu czuć kurz i pot pracowników przemykających między chatkami. Kilku chłopów tuż przed Tobą przewozi na taczkach ogromne ilości węgla. W Twojej głowie rodzi się pomysł zainwestowania jakiejś małej sumy pieniędzy w to miejsce.
Lochy
Spacerując znudzony po całym mieście trafiasz w końcu do starego, niewielkiego dworku. Okazuje się, że wszedłeś do więziennej części koszar. Zimne ściany, spora ilość posępnych strażników i smród wydobywający się z ciemnych podziemi zrobiły na Tobie piorunujące wrażenie. Czytając listę więźniów, usłyszałeś okropny jęk bólu jednego z więzionych. Z całą pewnością był to krzyk kobiecy. Zrozumiałeś, że to na pewno nie jest miejsce, do którego chciałeś trafić.
Bank
W centrum miasta, przy jednej z głównych ulic znalazłeś niewielki lokal. Nad drzwiami widniał drewniany szyld z napisem „Bank”. Wchodząc zostałeś oślepiony przez ogrom złotych ozdób na dębowych meblach, a także przez dostojny i olśniewający wygląd wszystkich postaci w tym miejscu. Każdy z bankierów miał na sobie niesamowite peruki i żółtoczerwone szaty, natomiast każdy klient miał swój zupełnie odmienny i oryginalny styl. Kiedy nadeszła twoja kolej poproszono cie do stolika i tam rozpoczęto rozmowę o twych interesach.
scieki
Jakimś cudem, samemu nie wiedząc dlaczego, znalazłeś się u wejścia do miejskich ścieków. Otwarta studzienka wyrzucała z siebie niesamowity odór, a światło jakie do niej wpadało ukazywało obfitą pleśń, po której dreptał mały szczur. Oczywistym było, że to dopiero początek ohydy z miejskiej kanalizacji. Dopiero teraz zauważasz tabliczkę na pobliskim murze i napis na niej: „Wstęp na własną odpowiedzialność...”
Offline
Izan ma problemy z energetyką z tego co widać po opisach.
Rozmawiałem z Dią. Całe wakacje ma wyjazdów = Gord proszę o organizację pracy bez jej udziału, tudzież dogadajcie się. Chcę znać efekty ewentualnej rozmowy.
Offline